Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Refert tamen, quo modo. Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Quod quidem nobis non saepe contingit. Gloriosa ostentatio in constituendo summo bono. Duo Reges: constructio interrete.

Scisse enim te quis coarguere possit? Similiter sensus, cum accessit ad naturam, tuetur illam quidem, sed etiam se tuetur; Quid Zeno? Nihil est enim, de quo aliter tu sentias atque ego, modo commutatis verbis ipsas res conferamus. Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re; Illa tamen simplicia, vestra versuta. Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi;

Nam, ut paulo ante docui, augendae voluptatis finis est doloris omnis amotio. Ita prorsus, inquam; Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus?

Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Deinde dolorem quem maximum? De ingenio eius in his disputationibus, non de moribus quaeritur. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. An eum discere ea mavis, quae cum plane perdidiceriti nihil sciat? Itaque si aut requietem natura non quaereret aut eam posset alia quadam ratione consequi.